Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

Κέικ βανίλιας


Υλικά
250 γραμ. βιτάμ
2 1/2 φλιτζάνια ζάχαρη
4-5 αυγά
500 γραμ. φαρίνα
1 1/4 φλιτζάνι γάλα
βανίλια

Εκτέλεση
Ε,τώρα τι;Να βάλω διαδικασία και για αυτό το κέικ;Δεν υπάρχει πιο απλό.
Χτυπάμε τα υλικά με το μίξερ,ρίχνουμε γάλα και φαρίνα εναλλάξ,βουτυρώνουμε φόρμα,προθερμαίνουμε φούρνο στους 180 βαθμούς και ψήνουμε μια ώρα ή μέχρι να βάζουμε οδοντογλυφίδα και να βγαίνει καθαρή.
Εμένα επειδή μου αρέσει η σοκολάτα,έβαλα από πάνω λίγες σταγόνες σοκολάτας γάλακτος και μετά το συνόδεψα με γλυκό περγαμόντο.

10 σχόλια:

oneiromageiremata είπε...

Αυτο το κεκάκι φτιάχνω κι εγώ για γρήγορο κέικ, με τη διαφορά ότι έχει μέσα αυγά. Η συνταγή της φαρίνας πάνω στη συσκευασία. Επίτηδες δεν έβαλες αυγά; Καλό ήταν χωρίς αυγά; Με τα αυγά φουσκώνει πολύ πάντως. Δοκίμασέ το κι έτσι. Καλημέρα!

Δώρα είπε...

Καλημέρα!!
Η συνταγή της φαρίνας Γιώτης δεν έχει αυγά,οπότε κι εγώ δεν έβαλα και ήταν πάρα πολύ καλό.
Μια γνωστή μου αλλάζει λίγο τις αναλογίες και είναι αφράτο και τέλειο!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα Δωράκι:)
Το κέικ της φαρίνα Γιώτης είναι από τα ωραιότερα κέικ πραγματικά, το κάνω χρόνια, προσθέτοντας κατά καιρούς και διάφορα υλικά, π.χ σοκολάτα, κακάο,φρούτα, εσάνς κ.λ.π
Ομως έχει και 4-5 αυγά. Τσεκάρισε την συσκευασία και θα το δεις.
Τις συσκευασίες τις αγοράζω διπλές και τριπλές (γιατί το χρησιμοποιώ πολύ). Σε όλες αναφέρονται τα αυγά. Δοκίμασέ το την επόμενη φορά και με τα αυγουλάκια, όπως λέει η Κική, θα δεις τι φουσκωτό θα σου γίνει:)

Δώρα είπε...

Εντάξει λοιπόν,αποδείξατε ότι είμαι στραβή!!!Και τι καταλάβατε???

Έλενά μου,δεν τα είχα δει...Είναι όλα σε μια σειρά και όχι το ένα κάτω από το άλλο και μπερδεύτηκα!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το φαντάστηκα Δωράκι μου ότι μάλλον δεν θα το είχες δει, γι αυτό στο είπαμε, όχι προς Θεού για κανέναν άλλο λόγο.
(έχω μπερδευτεί εγώ σε συνταγές ...ένα σωρό φορές;-)
Δύσκολο μισό κιλό αλεύρι να φουσκώσει χωρίς αυγουλάκια.
Συγγνώμη αν μας παρεξήγησες όμως.

Δώρα είπε...

Καλέ ποια παρεξήγηση;;;Δε με ξέρεις;;;
Απλά όλοι μου λένε ότι είμαι βιαστική και δεν προσέχω αυτά που διαβάζω και δυστυχώς τους επαλήθευσαα αλλά τι να γίνει;;;
Και ερωτευμένη και μύωψ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χα χα χαααααααα
Φταίει ο Αγ. Βαλεντίνος μάλλον;-)
Αν και πιστεύω ότι, ότι κι αν φτιάξεις του καλού σου με τα χεράκια σου, το ίδιο νόστιμο θα το βρει.
Φιλάκια:)))

oneiromageiremata είπε...

Και που να ξέρατε πόσες φορές έχω γυρίσει από τη φόρμα το υλικό του κέικ στο μπολ γιατί ξέχασα το μπέκιν....

Δώρα είπε...

Άνθρωποι είμαστε και μάλιστα ερωτευμένοι και λάθη κάνουμε και εγώ δεν παρεξηγούμαι τόσο εύκολα Ελενάκι μου!!!
Προσπαθώ να μάθω πράγματα για να εμπλουτίσω την κουζίνα μου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και τα καταφέρνεις μια χαρά:)
Αντε, μου βαλες ιδέες, πάω να κάνω κι εγώ ένα κεκάκι για το καφεδάκι μας;-)